Subject: Arvamuse esitamine Eesti Rahvusringhäälingu seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsuse kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Andres Jõesaar <[email-masked]>, "[email-masked]"
Cc: <[email-masked]>,Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 11:44:32 +0300

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
12.07.2024 kirja nr 5.1-1/92 „Arvamuse esitamine Eesti Rahvusringhäälingu
seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsuse kohta“.

Kirja koopia on edastatud Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee